OTP Simplepay - Közlemény - 2021 Április 19.
Az alábbi levél, a SimplePay csapatának hivatalos iránymutatása, a rendszerükben keletkezett váratlan hiba kapcsán. A ügyfeleinket érintő fontosabb részeket zöld kiemeléssel, vastagított betűvel jelöltük.
Tisztelt Partnerünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a SimplePay Szolgáltatásban 2021. április 09-13. között egy előre nem látható, váratlan hiba lépett fel. Ezen a napon az Önök SimplePay szolgáltatásba bekötött webáruházában lebonyolított SimplePay bankkártyás fizetési tranzakciók nem futottak végig, és a rendszer Önöknek és a vevőknek is tévesen sikeres tranzakcióról és sikeres fizetésről küldött értesítést. A sikeres fizetésről szóló értesítés ellenére a vevők SimplePay fizetés során használt bankkártyáján nem került beterhelésre a tranzakciós végösszeg, amely így nem is érkezett be az Önök javára társaságunknál vezetett kereskedői letéti számlára.
Tájékoztatjuk, hogy a problémát elhárítottuk, az elszámolások és bankkártyás fizetések azóta rendeltetésszerűen és hibamentesen működnek.
Annak érdekében, hogy Önöket a 2021. április 09-13. között fellépő hiba kapcsán ne érje semmilyen hátrány vagy kár, a tévesen sikeresnek minősített, fenti napokon lebonyolított SimplePay bankkártyás fizetési tranzakciókat hiánytalanul, a holnapi napon 2021.04.20-án megtérítjük (kiutaljuk) és azokkal elszámolunk annak ellenére, hogy ezek az összegek nem érkeztek be társaságunkhoz és ilyen kifizetésre szerződésünk alapján jogilag nem lenne kötelezettségünk. Így partnereinket semmilyen módon nem érinti hátrányosan a fennakadás.
A hibás tranzakciók összegének megtérítésével Önöknek az érintett vevőkkel szemben további követelésük nem áll fenn, a vevőktől Önöknek nem kell a ki nem fizetett vételárat, szolgáltatási díjat követelniük. Tehát Önöknek ehhez kapcsolódóan további teendője nincsen.
Az érintett vevőkkel társaságunk a napokban e-mailben felveszi a kapcsolatot és közvetlenül intézzük a tranzakció összegek vevőktől történő beszedését.
Mivel Önöknek a tranzakciós összegeket társaságunk téríti meg, arra kérjük, hogy amennyiben valamely vevő Önöknél jelentkezik azzal, hogy ki kívánja fizetni a tranzakció ellenértékét, szíveskedjenek a vevőt ügyfélszolgálatunkra irányítani és tájékoztatni, hogy a tranzakciós összeget az OTP Mobil Kft.-nek kell kifizetnie.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
e-mailben: ugyfelszolgalat@otpmobil.com
Amennyiben bármely vevő közvetlenül Önöknek fizette ki a fenti napon lebonyolított, fenti hibával érintett tranzakció összegét, kérjük, hogy erről szíveskedjenek társaságunkat haladéktalanul értesíteni. Tájékoztatjuk, hogy a Polgári Törvénykönyv szerinti káronszerzés tilalma alapján az így megfizetett összegre Önök nem jogosultak, az társaságunkat illeti meg. Társaságunk az értesítést követően az így megfizetett tranzakciós összeget – hacsak nem tiltakoznak ez ellen jelen levél kézhezvételétől számított 8 napon belül - beszámítja az Önökkel történő következő SimplePay elszámolás során, így Önöknek egyéb teendője nincs ezzel kapcsolatban.
Ha a beszámítás nem lehetséges, mert például nincs elég forgalom az Önök SimplePay fiókján, vagy élnek fenti jogukkal, akkor Társaságunk felveszi Önökkel a kapcsolatot az ilyen vevői befizetések társaságunk részére történő banki átutalásával kapcsolatban.
Abban az esetben, ha a vevő által megrendelt terméket/szolgáltatást Önök nem tudják teljesíteni, és a vásárlás összegét szeretnék a vevőnek visszatéríteni, kérjük a megszokott módokon indítsák el a visszatérítést. Társaságunk ellenőrizi az érintett tranzakciókat, és ha azt érzékeljük, hogy egy, a hibában érintett tranzakcióban visszatérítést indítottak, akkor jelezzük a vásárló felé, hogy már nem kell rendezni az összeget. Továbbá megképezzük a sztornó tranzakciót a rendszerünkben, amely alapján a következő elszámolási napon levonjuk Önöktől az összeget.
Kérjük, és egyben köszönjük együttműködésüket a fenti helyzet rendezésében. Ha bármilyen kérdésük merülne fel, keressék kereskedői ügyfélszolgálatunkat az ugyfelszolgalat@otpmobil.com email címen, ahol kollégáink tudnak Önöknek segíteni és tájékoztatást adni.
Üdvözlettel,
a SimplePay csapata
Budapest, 2021. április 19.
Jelen elektronikus levélben rögzített információ csak és kizárólag a címzett természetes, illetve jogi személynek szól. A levél, és csatolmányai bizalmas, illetve jogszabály által védett információt tartalmazhatnak. Az eredeti címzetteknek szánt információk bármilyen formájú illetéktelen felhasználása, megismertetése, publikálása, továbbítása, vagy az azzal végzett bármely más művelet szigorúan tilos. Amennyiben ezt a levelet sérülten kapta meg vagy nem Ön annak valós címzettje kérjük, haladéktalanul tájékoztassa erről a feladót (OTP Mobil Szolgáltató Kft., 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19. Adószám: 24386106-2-42 e-mail: ugyfelszolgalat@simple.hu) és a levelet törölje rendszeréből.
The information contained in this e-mail message is intended only for those natural and legal persons who are the original addressee of the letter. The message and its attachments may contain confidential or sensitive information by law. Any unauthorized use, review, retransmission, dissemination of the information in the message is strictly prohibited. If you are not the intended recipient or have received this e-mail inaccurately, please notify the sender (OTP Mobil Szolgáltató Kft., 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19. Tax number: 24386106-2-42 e-mail: ugyfelszolgalat@simple.hu) immediately and erase this e-mail from your system.
SimplePay ügyfélszolgálat
Üzemelteti az OTP Mobil Kft.